Impact Of Social Media on Travel And Hospitality | INFOGRAPHIC

See on Scoop.itNov@

Social media has had a huge impact on every industry and travel is not excluded. The role of social media now plays a key part in the consumers travel experience; from how they research and book their holiday, on-going engagement while they’re travelling to post review.

 

The Travel and Tourism Industry depends heavily on word-of-mouth and the spread of opinions-social networks provide the perfect platform to do this. 

 

Social networking is one of the most powerful forces driving Travel Planning today (PhocusWright), failure to adopt could be fatal. 

 

See on infographicsmania.com

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s